کرایه اتوبوس vip

whatsup
۱۴۰۱/۲/۲۴ شنبه
(82)
(0)

کرایه اتوبوس vip

کرایه اتوبوس vip

اجاره اتوبوس vip در شیراز

اجاره اتوبوس vip شامل اتوبوس‌های ۲۵ نفره هستند که دارای سه ردیف صندلی و تجهیزات کافی برای سفر هستند.

اتوبوس vip برای شما فضای راحتر و بیشتری نسبت به اتوبوس های عادی برای مسافرات فراهم می‌کند. اجاره اتوبوس وی ای پی 25 نفره و در مدل های اسکانیا، ولوو در مجموعه اتوبوس دربستی شیراز فراهم شده است.
اگر اتوبوس را برای خارج از شیراز می‌خواهید حتما باید با کارشناسان ما کیلومتر و تعداد روز خود را مشخص کرده. اتوبوس vip مجموعه اتوبوس دربستی شیراز دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز بوده و به دلیل تعداد ردیف صندلی های کم برای تورها بسیار پر کاربرد است.

 

 

متقاضیان سرویس دربستی اتوبوس VIP

  • تشریفات و مراسم های رسمی و غیر رسمی
  • ویژه مهمان های خارجی
  • سفرهای سازمانی و شرکتی - ماموریتی
  • سفرهای گردشگری و گروهی
  • گروه های مختلف گردشگری، سازمانها، خانواده ها و هر گروه دیگری که رفاه بیشتری را در مسافرت در نظر دارد.

 

کرایه اتوبوس وی ای پی در شیراز

 

ویژگی و امکانات اتوبوس vip

اتوبوس های وی ای پی تفاوت بسیاری با اتوبوس های معمولی دارند. که در این مطلب ویژگی ها و امکانات اتوبوس vip را توضیح میدهیم

  • در اتوبوس vip به دلیل اینکه تعداد صندلی های کمتری نسبت به دیگر اتوبوس ها دارند فضای بیشتری برای مسافران فراهم کرده است. صندلی های اتوبوس VIP راحتی بیشتری دارند و مسافر می‌تواند به راحتی آن را به تخت خواب تبدیل کرده و استراحت نماید.
  • در اتوبوس های Vip یخچال و سردکن در وسط اتوبوس تعبیه شده است. علاوه بر یخچال صندوق بار نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن استفاده نمایند.
  • سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب که در طول سفر با توجه به درخواست مسافران روش خواهد بود. علاوه بر آن سیستم تهویه این اتوبوس ها در حد ایده ال است.

 

اجاره اتوبوس دربستی

شما می‌توانید اجاره اتوبوس دربستی یا مینی بوس را بصورت رفت یا بصورت رفت و برگشت اجاره کنید. به این صورت که اتوبوس شما را به مقصد می‌رساند و در زمانی برگشت نیز با راننده هماهنگ کرده و برای بردن شما به دنبالتان می‌آید.

کرایه اتوبوس وی آی پی

امروزه اتوبوس ها با توجه به پیشرفت های اتفاق افتاده در صنعت حمل و نقل دارای انواع بسیار متفاوتی هستند و مردم با توجه به نیاز خود نوعی را برای جا به جایی انتخاب میکنند. کرایه اتوبوس های وی آی پی با قیمت بالاتر در مقابل راحتی و آسایش بیشتر، مشتریان مخصوص به خودش را دارد. اگر برای شما سوال است که چرا کرایه اتوبوس های وی آی پی قیمت بالاتری دارد باید بدانید که بخش زیادی از آن بابت جدیدتر بودن تکنولوژِی به کار رفته و راحتی صندلی ها در این نوع اتوبوس هاست که باعث افزایش کرایه این مدل شده است.

از جمله امکانات قابل توجهي که کرايه اتوبوس هاي وي آي پي را محبوب کرده ميتوان به سيستم گرمايش و سرمايش حرفه اي، مانيتور و تلويزيون اختصاصي براي هر يک از جايگاه‌ها، صندلي هاي مناسب براي خواب و استراحت و... اشاره کرد. به هیچ عنوان فاکتور راحت تر بودن صندلی ها را دست کم نگیرید چرا که در مسافت های طولانی وجود صندلی های راحت و مناسب تا حد بسیار قابل توجهی از خستگی مسیر کم میکند و باعث میشود در مقصد انرژی بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید. برای همین است که آژانس ها مسافرتي و مردم برای اکثر تورهای دور و نزدیک اجاره اتوبوس وی آی پی را در عین گران‌تر بودن ترجیح می‌دهند چرا که از دید آن‌ها خستگی کمتر و راحتی بيشتر به نسبت قيمت نه چندان بالاتر در مقايسه با انواع ديگر اتوبوس‌ها ارزشش را دارد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
menusearch
shiraz-bus.ir