اجاره اتوبوس برای تور

whatsup
۱۴۰۱/۲/۲۴ شنبه
(84)
(3)

اجاره اتوبوس برای تور

اجاره اتوبوس برای تور

اتوبوس دربستی برای تور

یکی دیگر از خدمات مجموعه اتوبوس دربستی شیراز ، اجاره اتوبوس توریستی است که سالیان زیادی در آن تجربه دارد.

اتوبوس دربستی برای تور گردشگری ، جهت تورهای یک روزه و چند روزه به نقاط دیدنی و گردشگری شیراز را با بهترین خدمات به شما ارائه میدهیم.

 

اجاره اتوبوس توریستی در شیراز

اتوبوس توریستی در حال حاضر با ظرفیت ۲۵، ۲۶، ۳۰، ۳۲، ۴۴ صندلی قابل ارائه می‌باشند. در طراحی صندلی‌ها قابلیت خواباندن به سمت عقب جهت آسایش مسافرین در نظر گرفته شده است. تمامی خودروهای مذکور دارای امکانات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری (مانیتور و پخش ) است. امکانات میکروفن در این اتوبوس‌ها جهت ارتباط راحتتر تورلیدر با مسافران محیا شده است.

سیستم تهویه مطلوب باعث ایجاد حس آسایش فوق‌العاده در مسافران به خصوص در فصل گرم و مناطقی که رطوبت بالایی دارند خواهد شد. سرویس های دربستی اتوبوس از مبدا شیراز به مناطق گردشگری استان فارس است.

قیمت کرایه اتوبوس توریستی

کرایه اتوبوس توریستی بصورت روزانه و ساعتی و با توجه به مدل اتوبوس اینکه چه ظرفیتی داشته باشد، محاسبه می‌شود. درضمن در شرایطی که محدوده تردد ون داخل محدوده طرح ترافیک باشد هزینه مربوط به طرح بر عهده مشتریان گرامی خواهد بود.

 

قیمت اجاره اتوبوس توریستی در شیراز

قیمت اجاره اتوبوس توریستی در شیراز که توسط مجموعه اتوبوس دربستی شیراز ارائه میشود، بسیار مناسب و کاملا رقابتی با سایر مجموعه‌های کرایه خودرو تور است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
menusearch
shiraz-bus.ir